lørdag 6. juni 2009

Motivasjonen er på topp

Mange tråder å feste

Det går framover med tunikaen, nå er det bare 75 tråder igjen å feste og å strikke en ermekant. Det var utrolig motiverende at så mange ble med på min uhøytidelige motivasjonskonkurranse. Fristen er i morgen kveld, så det er fortsatt mulig å henge seg på.

Følg med på bloggene jeg har lenket til i innlegget under, vi tar gjerne imot heiarop også.

Her er enda noen til som er med:
Britt skal gjøre ferdig sokker og strikke pulsvarmere.
Monstermønster skal montere babydress.

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig komentar på bloggen min. Fin blogg du har med mye inspirasjon. Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte bestemorsruter du har laget!! Har du laget mønsteret selv?

    SvarSlett
  3. Så flott den blir! Ynskjer deg ei fin helg.

    SvarSlett
  4. Så flink du er :)
    Jeg jobber også med prosjektene mine, og har i dag skaffet meg en viss oversikt - sjekk bloggen min :)

    Lykke til videre med tunikaen, gleder meg til å se den ferdig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin