mandag 26. oktober 2009

Blogglotteri

Morsdagskake

Blogglotteri hører jo med når det er bloggjubileum. Før jeg fikk sukk for meg har jeg har hatt nesten 10 000 unike treff på bloggen. Tusen takk til alle dere som leser og kommenterer, det er veldig hyggelig.

For å være med på blogglotteriet skriver du en kommentar i innlegget her, da får du et lodd. Lenker du til bloggen min får du to lodd. Skriv hvor mange lodd du tar. Skriv også hva slags farger du liker.

Premier: Jeg har tenkt å ta meg en tur i en av byens strikkebutikker og kjøpe noen fine garnnøster som premie til vinneren. Jeg hekler også ei lue i Sjølingstadgarn til en av dem som skriver at de ønsker seg det.

Hekla alpeluer

Trekning neste mandag.
Kaka bakte ungene til morsdagen, den er forlengst fortært og ville vel heller ikke egnet seg som premie.

59 kommentarer:

  1. Så gøy! Gratulerer med jubileum over mange besøkende! Klart jeg vil være med i loddtrekning. Jeg liker lilla, rosa, rød, turkis og blå, jeg, og klart jeg vil ha en lue.

    SvarSlett
  2. Hei, jammen ble jeg ikke nr 10000. Utrolig masse besøk du har, men det skjønner jeg godt, for du har virkelig laget masse flott. Jeg er gjerne med i trekning, morsomt det. Liker alle farger, og lue trenger vel alle:-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med jubileum.(9998 -Der ble 10000.) LIker blåfarger jeg.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med jubileum, da jeg kom inn på siden stod det 10 000, jeg tok "bilde" av skjermen jeg, så da ble jeg vel din 10 000 gjest :D Tar gjerne et lodd og liker alle farger egentlig, lykke til videre med bloggingen!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med jubileum!
    Skikkelig flott blogg du har, så det er ikke rart det er masse besøk her!
    Jeg liker jordfarger, og petrol.

    SvarSlett
  6. Grattis! Knallbra med så mange treff, og mega-hyggelig med blogglotteri for oss ;) Lilla er helt meg, om jeg skulle bli den heldige, men jeg ønsker alle lykke til ;)
    Siri

    SvarSlett
  7. Bloggen din er ganske ny for meg, så nå har jeg sittet og tittet en stund. Du lager masse fint, både i strikk og perler! Dette er en blogg jeg kommer til å titte innom flere ganger, så jeg legger link til deg i blogglisten min :o) Altså to lodd til meg :o) Og en sånn lilla lue hadde nok vært noe for meg ;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med jubileum!
    Jeg er veldig glad i sterke, klare farger f.eks rød, blå og gul. Luer har jeg lite av ;)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med jubileet! Kaken på bildet så veldig god ut, synd man ikke kan vinne den :-p Lilla eller blå lue hadde vært topp, ellers så elsker jeg garn (hvem gjør ikke det). Har lagt deg til i blogglista mi på bloggen min. Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  10. Gratulerer med mange treff!! Jeg er 10029:)

    SvarSlett
  11. Hei på deg... gratulerer med så mange besøk...
    Lykke til videre... ha en fin høst....

    SvarSlett
  12. Gratulerer med så mange treff, det er ikke rart altså :-) Jeg er veldig glad i grønn og lilla... Ha en fortsatt fin mandagskveld :-)

    SvarSlett
  13. Har bare vært innom bloggen din et par ganger før, men tror kanskje jeg ikke har skrevet kommentar før? (Fy til meg). Jeg liker brunt og lilla veldig godt. Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  14. Gratulerer med og nå 10 000 det er stort.
    Liker Grønn,brun,rustrød,lilla og vinterhvit...

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 10.000 innlegg, jeg er skikkelig imponert! Masse fint du har laget :)
    (jeg liker alle farger:))

    SvarSlett
  16. Gratulerer med jubileum. Du har veldig mye fint på bloggen din. Skal lage meg en kopp te og kose meg med "gamle" innlegg hos deg.

    SvarSlett
  17. Gratulerer! Mye fint å se her på bloggen. Og konkurranser er alltid kjekt, så jeg hiver meg på jeg også.

    SvarSlett
  18. Gratulerer så masse med 10 000 besøkened :D er det ikke morsomt?! :D

    SvarSlett
  19. Gratulerer med jubileum! Du har ein veldig koseleg blogg. :-) Kaka såg skikkeleg god ut - nonstop på bløtkake må prøvast ut.
    Eg er veldig glad i lilla og grønt, og ei hue hadde vore godt no når det går mot kaldare dagar.

    SvarSlett
  20. Gratulerer så mye med jubileet! Godt at du koser deg med bloggingen, og håper du fortsetter en stund fremover også. =)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med mange besøk på bloggen din! Jeg er gjerne med på blogglotteriet, er svak for fargene lilla og grønn og den heklete luen er kjempefin! Ha en god kveld! :)

    SvarSlett
  22. Jeg linket til deg for lenge siden, jeg- og nå kommenterer jeg her..Liker svart, grønn, lilla... og liker å vinne lotteri..

    Da har jeg vel to lodd...

    SvarSlett
  23. Lotteri må man jo være med på, og bloggjubiléer er helt klart noe som må feires! Jeg tok en titt på det du har laga tidligere, mye flott :-)
    Og så liker jeg det meste av farger, men pasteller er ikke favorittene.

    SvarSlett
  24. Gratulerer med rundt tall! Og såklart må det feires!

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye med jubileum!Det må feires med kake så klart:-) Så flott blogg du har! Jeg liker rød, blå, sort og hvit. Ha en fin-fin kveld og feiring videre!

    SvarSlett
  26. Gratulerer med jubileet !!
    Fin blogg du har :) Er gjerne med på lotteri. Jeg er glad i det meste av farger så ikke så vanskelig der. Ha en flott uke !!

    SvarSlett
  27. Grattis med jubileum, du har utrolig mye fint hos deg. Jeg er glad i alle slags farger jeg (snakk om enkel sjel...) og stadig på jakt etter den perfekte lue :)

    SvarSlett
  28. Gratulerer med jubileum - selv om jeg var litt sent ute. Er det ikke koselig å bli lest?

    Jeg lurer forresten på hvor du får tak i alt dette Sjølingstadgarnet? Bor du ved fabrikken?
    Kjøpte et nøste på Solsikken Helios før de gikk konk, og det er et herlig garn!

    SvarSlett
  29. Gratulerer med jubileum i den fine bloggen din!!! =)

    SvarSlett
  30. O, så spennende med enda et bloglotteri! Jeg tar et blått lodd, og starter å kose meg med håpet om gevinst! Og tanken om at jeg kanskje også bør holde et lite lotteri snart? Men jeg har jo enda ikke funnet ut hvor jeg kan telle antall innlegg, kommentarer etc... Kanskje du kan fortelle meg det? (o:

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye med jubileet! Jeg kommenterer her og har allerede linket deg, så da tar jeg to lodd. Er glad i brunt, turkis og grått og liker også godt luer.

    SvarSlett
  32. Så mye fint her i bloggen din! Vinnerlykken min er det dårlig med, men en gang må det vel snu?

    SvarSlett
  33. Blir gjerne med på blogglotteri! Og gratulerer med jubileum :)

    SvarSlett
  34. Grattis med jubileum :) Vet ikkje om garnlageret mitt har godt av å økes mer, men trives godt med grønt og blått :-)

    SvarSlett
  35. Gratulerer!!!! Liker veldig godt luene dine.. så jeg blir gjerne med i trekningen...

    SvarSlett
  36. Gratulerer!
    Så spennende med lotteri... og jeg er veldig glad i grønt, sammen med beige og andre fine jordfarger. Liker lua di veldig godt!!!
    Lykke til videre!
    Liv Johanne

    SvarSlett
  37. Gratulerer med så mange besøkende :) ble snopesyk av å se på kaken din her inne :) jeg vil gjerne være med i trekningen. Er glad i svart, rødt og brunt, og luen var kjempe flott :)
    Hs en fin kveld:)

    SvarSlett
  38. Uh hvor spændende! Jeg bliver nødt til, at være med i lodtrækningen. :o) Tillykke med bloggen.

    SvarSlett
  39. Jeg er altså SINNSYKT dårlig på å kommentere saker og ting, men jeg er innom her rett som det er! Så vet du det! Du er flink! (men det visste jeg jo altså fra før!) Basar! JA, sånt må man få med seg;) Evt. gevinst kan du putte i postkassa mi på vei til jobb (kvalifiserer enkel logistikk for to lodd??) Hilsen Silje (som trenger ny lue!)

    SvarSlett
  40. Så morsomt med alle kommentarene! Hadde aldri trodd så mange ville melde seg på lotteriet mitt, men det er jo bare gøy da! Gleder meg til en tur i garnbutikken med huskelapp med fargeønsker.
    Og så skal det hekles! Det er jo nesten det aller gøyeste, at flere ønsker seg lue:-)
    Skal en tur innom alle med blogg etterhvert, for her blir det mange nye spennende blogger å lese.

    SvarSlett
  41. Allid morsomt med lotteri - litt spenning i hverdagen :-)

    (Liker alle farger unntatt pasteller, men har jo nå et forsett om å lage noe oransje etter fargeinspirasjon for deg..)

    SvarSlett
  42. Gratulerer så mye med jubileum :) det er ikke overaskende at du har rundet 10 000 for det er en utrolig koselig blogg du har :) Nydelige luer :) Den lilla og hvite var kjempe lekre :)

    SvarSlett
  43. HEI !
    Her var det mye fint har lagt deg til i favoritter for å kunne snike rundt flere ganger !
    Min favoritt er blå !

    TOVE !

    SvarSlett
  44. Gratulerer med jubileet, morsomt med masse besøk i bloggen! Du har mye fint her, så jeg har linket til deg en stund allerede jeg :)

    SvarSlett
  45. Da har jeg laget lenke til bloggen og lotterier ditt også! :) Så da blir det vel tre lodd til sammen? Kanskje det snur den elendige vinnerlykken min? Ha en god dag!

    SvarSlett
  46. Hei! Gratulerer med bloggjubileum!! Fin blogg.
    Berit

    SvarSlett
  47. Oj så spennende, jeg er klart med på utlodningen. Jeg kan godt tenke meg en lue også jeg;) Jeg er glad i grått og lavendel farge:) Blir spennende å se hva du skal lage til den heldige vinneren:)

    SvarSlett
  48. Gratulerer med 10 000 besøk!
    Jeg blir gjerne med, og jeg linker til deg!
    Farger: Er nok blåtonemenneske...

    SvarSlett
  49. Gratulerer med 10000 besøkende :)
    Jeg tar gjerne et lodd hos deg og blir meg i konkurransen.
    Fargene jeg er ekstra svak for er turkis og grønt.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  50. Gratulerer med så mange innom =) jeg kikker innom innimellom :) Det er koselig her inne. Jeg har lenket til bloggen din og lagt igjen komentar her, så jeg håper på 2 lodd :)

    SvarSlett
  51. Gratulerer så mye, jeg trenger ingen lodd. Jeg har koblet til siden din for lenge siden. Mye flott lager du. Blir så glad av å se så mye fint. Ha en fin feiring.

    SvarSlett
  52. Oj, her vil jeg være med. Jeg ELSKER garn, hehe. Og særlig lyst, som creme og pasteller.
    Flott blogg du har. Jeg har også en liten konkurranse hos meg.
    Velkommen :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  53. Heisan!

    Mye fint og gratulerer med ny milepæl!Krysser fingrene for at mitt lodd vinner.:-)

    SvarSlett
  54. Hej! Grattis till alla dina besökare. Jag vill gärna vara med i din tävling och jag länkar också = 2 lotter.
    Roligt att du vill vara med i min tävling. Det var tack vare det som jag hittade till och alla dina fina sticka saker.
    Ha det gott.
    Kram Birgitta

    SvarSlett
  55. Hej igen. Glömde säja vilka färger jag tycker om. Det får bli riktigt lila, röd och blå.
    Birgitta

    SvarSlett
  56. Gratulerer med så mange besøkende på din kreative og trivelige blogg. Liker mange farger jeg, men yndlingsfargen min er grønn. Vil gjerne ha et lodd i trekningen din. Masse hilsen Turid

    SvarSlett
  57. åh så koselig..og gratulerer..fant deg tilfeldig å det e æ gla førr..så flink du e, så æ skjønne du har ett flott tall å vise til...luene var råfine...æ e litt glad i hvitt eller blå/grønn...ha en vakker søndag

    SvarSlett
  58. Gratulerer med jubileet! Har lagt igjen kommentar på neste innlegg. Hilsen Toril A i Harstad.

    SvarSlett
  59. Vad fina saker du gör! Jag vill gärna vara med i lotteriet och gillar färger som lila, mörk rosa, brun.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin