onsdag 4. november 2009

Og vinnerne er...

Da har jeg trukket to vinnere i blogglotteriet mitt. Det var Vibeke som vant garnet. Vibeke har en ganske ny, men veldig fin blogg som jeg har fulgt nesten siden starten. Hun strikker og syr mye fint, og så viser hun fram noen artige gamle bøker og gjenstander.

Jeg har også trukket en vinner som får ei lue, den sender jeg til Monica. Monica sin blogg var ny for meg. Hun både hekler og strikker og så tar hun veeldig fine bilder. Kikk innom henne også.

Morsdagskake

2 kommentarer:

  1. Tusen takk! Det er så morsomt å vinne for en gangs skyld! Gleder meg til garnet! :)

    SvarSlett
  2. Herlighet så heldig unge frk sjøl var.......neier pent.
    Adr min er Monica H Johansen Furumoen 8100 Misvær

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin