fredag 4. desember 2009

Award

Mette har gitt meg en award, det syns jeg jo var veldig gøy. Jeg begynte å blogge strikketøyene mine for et år siden, mest av nysgjerrighet i forhold til mediet, men det er jo veldig morsomt etterhvert å bli lest, og å få kommentarer, og ikke minst en award! Tusen takk, Mette. Mette sin blogg heter Tilflukt, hun skriver vakkert på nynorsk og strikker flotte fargeglade ting. Dessuten er hun samfunnsengasjert!

Awarden skal gis videre til fem stykker. Ingen lett jobb. Jeg leser og kikker innom en del blogger og liker dem av forskjellige grunner, det kan være på grunn av fine bilder, god tekst, gjerne nynorsk tekst og gjerne morsomt skrevet. Jeg liker farger og jeg liker blogger som deler gode tips og ideer.

Moseplassen har flotte bilder, flott oppsett og er full av tips om alt fra fuglemating til blogging. Proff!

Jeg må flire hver gang leg leser bloggen til Mimouna, hun har alltid en vittig kommentar på lur, og så strikker hun praktiske hverdagsting og tar ei utfordring, sånt kan jeg like.

Turid sin blogg liker jeg også. Hun tar også flotte bilder av skog og trær og hverdagvakre gjenstander i nydelige farger, og så strikker, hekler og vever hun.

Torirots blogg fant jeg da jeg lette etter gutteluer, jeg fant ikke bare det, men også mye annet rart. Hun lager masse flotte og fargerike mønster.

Til slutt vil jeg gi awarden videre til Dubedåre. Jeg ble så lykkelig da jeg fant denne bloggen, blir så glad av de fine fargene hun strikker i.

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelige ord award :) Utrolig kjekt med slik fin feedback :D

    SvarSlett
  2. Tusen mange takk. Dette er ord som varmer, vet du ;-). Blir glad for alle de flotte bloggvennene og den hyggelige kommunikasjonen.

    SvarSlett
  3. Så kjekt, tusen takk! Må visst sjekke ut de andre linkene også, kjenner noen av dem fra før.

    God helg!

    SvarSlett
  4. Tusen takk, det var veldig hyggelig!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin