søndag 19. april 2009

Blogghopping

Thorunn har vært på blogghopping, det hørtes så morsomt ut at jeg ville ta en tur jeg også. Jeg er jo ofte innom forskjellige blogger, men ikke så systematisk som dette.
Prosedyren er slik: gå til en blogg i blogglista di, gå videre til en ny blogg i blogglista der. Besøk ti blogger, og legg igjen en hilsen i bloggen. Morsom måte å finne inspirasjon på. Og ja, jeg kan anbefale alle bloggene jeg var innom.

Jeg startet selvfølgelig hos Thorunn. Hun er periodestrikker, men jeg er ofte innom henne, hun er som meg interessert i gamle strikkeplagg, og hun har mange gode lenker videre.

Deretter gikk jeg videre til Trudes strikkekick. Hun har blant annet laget masse flotte retroprodukter.

Fra Trude kom jeg til Alvorada, en blogg jeg ikke har vært innom før. Mye interiør, farger, retro, inspirasjon og hekling.

Alvorada reklamerte for søsteren sin, så da dro jeg til Nr. 21. Det var ikke mindre inspirasjon å finne der, og flotte bilder.

Fra Nr. 21 kom jeg til Ninas Drops. Her var også mye interiør og inspirajon til gjør det selv-prosjekter.

Det ble med de fem i denne omgang. Nå skal jeg ut og grave litt i hagen, og i pausen skal jeg hekle litt på dette vårlige skjerfet mitt. Mønsteret har jeg funnet i et gammelt heklehefte. Fortsettelse følger.

Lilla vårsjal

8 kommentarer:

  1. Hei!
    Takk for koselig kommentar på bloggen min. Blogghopping er gøy. Jeg blir så oppslukt og timene går fort når man drømmer seg bort i bloggverden. Retroputa mi ble fin, men fargene er litt for dristige. Så nå lager jeg en ny i gul og oransje toner. Den blir nok mye finere. Flott blogg du har også :o)

    Ha en fin søndag!

    Trude

    SvarSlett
  2. Heisann, og takk for besøket:-) Flotte grytekluter du har laget!!
    Har kikket litt på siden din tidligere også, og var på strikkekafe på Lillens på onsdag. Der skjønte jeg at du og pleier å være på de andre. Kanskje vi sees neste gang?

    SvarSlett
  3. Så herlig ide...ja du det er ofte slik jeg får vite om nye for meg blogger og...
    For ofte så besøker jeg blogger som har litt samme interesse for interiør for meg, og så har de linker jeg ikke kjenner ....

    Ser at du er ivrig på heklern...Flotte ting du produserer da...'
    Oki, vi snakkes, hilsen Drops som droppet innom deg denne fine søndagen..

    SvarSlett
  4. Jeg hopper også ofte fra blogg til blogg på den måten, kjempegøy! Og tidkrevende.... :o)

    Spennende hvordan du har kopiert den gamle utslitte grytelappen, det ble jo din egen vri på sluttresultatet.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  5. God ide! Jeg hopper ofte på denne måten, men moro å tipse andre hva jeg har vært innom! Takker for ideen.

    SvarSlett
  6. Morsomt med blogghopping. Får se om jeg har tid til å ta den med videre. Fin farge du har valgt til skjerfet ditt. Blir spennende å se det ferdig.

    SvarSlett
  7. Nydelig mønster og farge på sjalet ditt:)

    SvarSlett
  8. Så flott ide med blogghopping :) Det skal jeg også gjøre en dag, men tror nok at jeg må ha litt tid da :) Flott farge på skjerfet ditt, blir sikkert stilig når det er ferdig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin