onsdag 15. juli 2015

Sommer er...

20150713_142049

Sommer er å lese bøker, drikke kaffe og strikke ute! Har strikketøyet nesten bare rette masker, kan man gjøre tre ting på ei gang.

20150713_115543

Jakka fra toppen og ned er etter et mønster av Judy Brien. Garnet er Geilsk tweed. Et lovende prosjekt.

Men jeg har noen uferdige vottepar! Innen 25. august når boka Eventyrvotter lanseres, skal de ufullførte være ferdig, for da må pinnene være klare for nye eventyr. Jeg gleder meg! Bli med på vottesamstrikk du også.

Strikker du i sommervarmen?

20150628_123356

6 kommentarer:

  1. Jada jada, strikker i sommervarmen, vettu! Skjønt "varmen"... Her på Bornholm er det 16 grader. Fint turvær, men brune blir vi ikke under alle klærne. Ha en fortsatt fin ferie! Fine votter!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er vel ikke akkrat den varmeste sommeren her heller, men så lenge det er mulig å sitte utendørs, så er igrunnen jeg fornøyd. Kos deg på Bornholm!

      Slett
  2. Flott strikk!
    Her må nøyes med to ting av gangen, samme om det er aldri så mange rette masker :p
    Fortsatt god sommer.

    SvarSlett
    Svar
    1. God sommer til deg også!
      Og knepet med å lese og strikke samtidig, er et sånt magnetbånd til å markere mønster med, det bruker jeg til å holde sidene på plass, slik at de ikke blafrer i vinden.

      Slett
  3. Her hekles det, men har dessverre ingen sommervarme. Tror sola har glemt oss i år. Kos deg videre i sommer med både sol og strikk.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin