torsdag 24. juni 2010

En uhøytidelig motivasjonskonkurranse

Mange strikkepinner å frigjøre

Jeg har litt for mye på pinnene akkurat nå, tre par sokker og to par sjal søm bør bli ferdig før ferien. Hva er da smartere enn å dra igang en uhøytidelig motivasjonskonkuranse igjen. Reglene er enkle: poenget er å frigjøre så mange strikkepinner som mulig innen 10. juli. Jeg har allerede frigjort to rundpinner, for genseren fra forrige innlegg var også med. Tar du også utfordringa? Det er ennå litt tid igjen! Magiske pinnar har allerede tatt utfordringa, se på alle pinnene hun skal frigjøre. Amylin er med og enda noen flere. Følg med, dette blir spennende!

10 kommentarer:

  1. Dere er tøffe som legger i vei med dette nå! Det er jo så mye annet som skal gjøres, i all fall hos meg!
    Men lykke til med strikkingen!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Det er vel 10. JULI?
    Jeg burde vel hive meg med, men må tenke litt over saken først. Har blitt med på litt for mye i det siste, innser jeg nå... :-0
    Dette var jo en veldig fornuftig utfordring da. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. For en flott blogg du har. Så mange fine fargerike plagg til flott inspirasjon. Tror nok jeg hadde brukt mange av de fortsatt.

    Ha en fortsatt fin uke og lykke til med pinneryddingen. Selv har jeg mine UFO på en tråd etterhvert som jeg har gått tom for pinner.

    SvarSlett
  4. Selvfølgelig er det 10. juli! (Meg og datoer).
    Takk for ros Wigdis:-) Lurt å sette pinnenen på en tråd, men jeg har brent meg på at jeg har glemt pinnenummeret, kjedelig!
    Og Stubbetufsa, litt kan man strikke mens man nyter hagen og ser gresset gro;-)

    SvarSlett
  5. Jeg burde også - men i sommer lar jeg overjeget hvile, tror jeg (får heller kjøpe noen nye pinner)

    Lykke til til dere andre!

    SvarSlett
  6. Jeg skal rote fram Ufoene mine i morgen og blogge dem. Bra du drar i gang sånne ting.

    SvarSlett
  7. Jeg burde sikkert ha vært med, for har jo så mange prosjekter liggende rundt omkring.
    Men her er strikkelysten forsvunnet, så jeg får følge med på sidelinjen og heie på dere!!
    Så håper jeg at heiingen bidrar til at jeg får lyst å strikke eller hekle igjen en dag ;)

    SvarSlett
  8. Så flink du er som strikker ferdig og frigir pinner. Selv får jeg visst bare mer og mer på pinnene, og lite blir ferdig for øyeblikket. Jeg bør nok tenke på å frigi litt pinner snart jeg også :)

    SvarSlett
  9. God ide:) Men mine prosjekt er for store til at eg orkar å love å frigjere så mange pinnar. Ok, eg har avslutta eit par sokkar....

    SvarSlett
  10. Oi! Dette burde jeg være med på! Jeg får samle sammen ufoene mine i kveld, og se om jeg får plass til dem på ett bilde...

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin