søndag 14. desember 2014

Flere eventyrlige votter og ei lue

Flere eventyrlige votter

Snart kommer ei ny e-bok med flere eventyrlige votter. Gled deg! Og følg med på bloggen Eventyrlige votter, der kan du delta i konkurranser og vinne e-boka.

Selv har jeg vært så heldig å prøvestrikke, og jeg gleder meg til å vise fram åtte par votter og ei lue. Publisering av e-boka er heldigvis rett rundt hjørnet.

Mens vi venter, får jeg vise fram mi siste lue: Eventyrlua til Tori Seierstad. Lua er laget til Eventyrvottene og finnes som alpelue og vanlig lue.

Eventyrlue
 Lua er strikka i 2-tråds Sjølingstadgarn på pinne nummer 4. Jeg valgte alpeluevarianten. Jeg syns mønsteret er så fint, så nå venter jeg bare på at Tori lager mønster på en vest som passer til.

3 kommentarer:

  1. Kjempefin lue! Og jeg venter på koftemønsteret...

    SvarSlett
  2. Så lekker lue! :)
    Og for en vakker bunke med votter... Der var det masse fint! :)

    SvarSlett
  3. På denne blogg var det mye fint. Kom innom deg grunnet søk etter Kongevotter. Ønsker med veldig oppskrift på kongevott med Kong Harald 1991. Er det noe du kan hjelpe meg med ?

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin