søndag 4. juli 2010

Heklet kosehund

Besøk

Hunder i hagen min i dag, hovedpersonen i bakgrunnen: Kosehunden tanta mi heklet til meg da jeg var barn.

Heklehund

Hunden er blitt litt mer slunken med årene, og har fått nytt blikk.

Heklet kosehund

Kosehunden skal få et nytt hjem, tanta mi er nettopp borte, og jeg har lyst til at barnebarnet hennes på halvannet skal få overta hunden.

Heklet kosehund

Ei gang hekler jeg kanskje en lignende hund, så her er en huskelapp: Kroppen til hunden er heklet som ei tubepute, hodet er formet som en stor sokk og sydd på. Den er heklet i fastmasker, og jeg tipper det er brukt heklenål nummer 3 - 3,5 og garn som passer til. Hunden er så stor at den kan brukes til kosepute.

Heklet hund

15 kommentarer:

  1. Åååå, for en koselig kosehund. Og tenker barnebarnet hennes kommer til å kose masse med denne

    SvarSlett
  2. Å, helledussen for en koselig kose hund det der var da.

    SvarSlett
  3. Sjarmerende fyr! Så flott at den får gå i arv.

    SvarSlett
  4. For ein kosete, koseleg fyr! Og flott at den kan gå i arv.

    SvarSlett
  5. for en flott hund da! den ser virkelig herlig ut!! Blir nok kjekkt å få gitt den videre også :)
    ha en flott søndag :)

    SvarSlett
  6. Veldig søt!
    Den blir sikkert satt pris på av sin nye eier!

    SvarSlett
  7. For en kosehund, den var utrolig artig! :-)

    SvarSlett
  8. Fantastisk tøff kosehund! Og for en historie den sikkert har:)

    SvarSlett
  9. supersøt og god! Denne karen har helt klart personlighet<3

    det ser det ut som de to andre mer mobile kameratene har også forresten;-)

    SvarSlett
  10. Så kul og herlig hund!!:) I deilige farger! Litt forvirrende for de andre hundene?:)

    SvarSlett
  11. Åhh, for en søt og sjarmerende hund... :O) Den tok tak i hjertet mitt. Den kommer til å få stor affeksjonverdi for ei lita jente, samt at den vil være en trygg og god kamerat.

    En sånn hund kunne jeg tenkt meg også... :O)

    God sommer

    SvarSlett
  12. For en herlig kosehund! Bare sjarmerende at den er litt slapp og har måttet få nye øyne, det tyder på et godt og langt liv med mye kos og kjærlighet!

    Og takk for huskelappen din, kan hende jeg tar den ibruk en gang også?

    SvarSlett
  13. Å gått av banen for ein stilige hund. Barnebarnet til tanta de blir nok glad for den.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin