fredag 15. juli 2011

Hekleveske med for

Båttur

Hekleveska jeg fullførte i april har endelig fått for, smart, for da slipper jeg å miste strikkepinner gjennom veska. For å gjøre den litt fastere i fisken øverst, heklet jeg ei ekstra omgang med fastmasker.

Båttur

Stoffet jeg har brukt er fra Ikea: Det kostet 19 per meter, lurer på hvor mye veveren får i timen for jobben hun gjør?

Men veska blei bra den, og veldig funksjonell med lommer til monteringssaker, heklenåler og strikkepinner. Ypperlig å med på båttur, for man trenger jo noe å strikke eller hekle på da også?

Båttur

20 kommentarer:

  1. Jättefin! Bra med tyg på insidan, det behövs verkligen för att hålla stickorna på plats.

    SvarSlett
  2. Så fin veske! Og så praktisk den ble med for og lommer inni:D

    SvarSlett
  3. Så tøff og praktisk strikkeveske du har laget:)

    SvarSlett
  4. Så kjekk og praktisk veske, også fint å ikke miste pinner ,-)
    Kjempefine røde sokker du har strikket.

    SvarSlett
  5. Kjempefin heklet strikkeveske! :)
    Selvfølgelig skal man ha med seg strikketøy på båt-tur. Etter min mening kan det være med overalt :)

    God sommer!

    SvarSlett
  6. Denne var kjempefin! Fin å putte hådnarbeide i og ta med ut på tarrassen?

    Sommerklem...

    SvarSlett
  7. Smart med tøyforet hekleveske ja! Den ideen kan jeg komme til å lurelåne;-D

    SvarSlett
  8. Fin strikkeveske. Det var nok lurt å fore den. Som du sa så du ikke mister strikkepinnene. Ha en flott fredeagskveld

    SvarSlett
  9. Frolig fin veske:-)

    ha en fin helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  10. Frolig fin veske:-)

    ha en fin helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  11. Smart med for! Hendig veske som rommer mye. Ha en fin helg!

    SvarSlett
  12. Kjempeflott handarbeidsveske. Jeg likte både garnkvalitet og fargevalg =)

    SvarSlett
  13. Ble kjempefin, med for og lommer :-)

    SvarSlett
  14. Så fin den ble, og mer praktisk og stabil med for og lommer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin