søndag 3. juli 2011

Restegarnsokker

Restegarnsokker

Sokkene er allerede ferdig! Disse var utrolig morsomme å strikke, jeg måtte nistrikke fordi jeg var så spent på hvordan de ville se ut til slutt. Jeg var litt skeptisk etter vrangborden, men så gikk det seg til. Jeg har ikke anstrengt meg så veldig hardt for at sokkene skulle bli helt like, noe av garnet hadde veldig lange fargeskift, så det prosjektet ville vært umulig likevel.

Perfekte i hageskoene også.

Restegarnsokker

Huskelapp:
56 masker på pinner nummer 2,5. Mammas sokkeoppskrift og fargeinspirasjon herfra.
Garn: Fem rester av Sisu, den ene flerfaget, flerfarget garn av Zauberball og Regia og blått Silja som bandt det hele sammen.

Bare et bilde til siden de blei så fine...

Restegarnsokker

17 kommentarer:

  1. Ferdig allerede ja!Kjempefine ble de, morsomt med garn med slike farger.

    SvarSlett
  2. Så flotte restegarnsokker du har strikket. Kjempefine farger:)

    SvarSlett
  3. Skikkeleg glad-sokkar til føtene!
    Gøy å strikke med restar ;)

    SvarSlett
  4. Sokker blir det aldri nok av. De var skikkelig fine !

    SvarSlett
  5. For et tempo, det er tross alt bare den 3. i dag....
    Selv vurderer jeg om jeg skal orke eller ikke. Siden sokkestrikking ikke er mitt domene så har jeg svært lite sokkegarnrester, på en annen side har jeg muligheten til å strikke på pinne 4 på disse, så mulig jeg strikker dem.

    SvarSlett
  6. Hei hei,

    SÅ kule sokker :)
    Morsomt mønster det ble av garnet!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  7. Hei så kule restegarnsokker,flott mønster det ble av garnet.
    ha en flott sommerdag videre.
    klemmer hege

    SvarSlett
  8. Så fine! Morsomt med sånne sokker, fine og fargerike!
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelige kommentarer:-)
    Det er så gøy med prosjekter som fenger sånn disse, nå er jeg igang med et par sokker påbegynt i vinter, trenger jo restegarnet til et nytt par...
    Dere som lurer på om sokkestrikking er noe for dere, kast dere ut i det. Lykke til!

    SvarSlett
  10. Så fine de var. Slike har jeg laget mange av. Ha en god søndag

    SvarSlett
  11. De ble fine! De så til og med ganske planlagte ut til å være restesokker.

    SvarSlett
  12. Så flotte og fargerike :)

    SvarSlett
  13. Sokkene ble kjempefine. Fin måte å bruke opp restegarn på.

    SvarSlett
  14. Og i dette været treng du desse fine sokkane i hageskoene.

    SvarSlett
  15. Stilige fargeklatter av noen sokker :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin