fredag 23. april 2010

Sesongen er igang

IMG_2828

Teltsesongen er i gang. Småen på seks og fetteren på fem har allerede hatt sin første overnatting i telt i hagen. Kos! Det blir ikke den siste.

IMG_2834

Garnarbeidet er flytta ut i hagen også. Garnvinna og nøstemaskinen fungerer perfekt på hagebordet. Her er det Wollmeisen som nøstes opp, snart skal det bli nye sokker til meg.

IMG_2830

Men bomullsgarnet fra 70-tallet, tåler det dagens lys fortsatt? Noen som har ideer til hva det kan brukes til?

8 kommentarer:

  1. gammelt bomullsgarn er vel ypperlig til kluter??

    God helg!

    SvarSlett
  2. Så morsomt at de små allerede har hatt sin første telttur i hagen :D Garnvinde og nøstemaskin er virkelig helt uunnværlig, skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten :D

    SvarSlett
  3. Kanskje bomullsgarnet kan verta til huer til nokon som treng det?

    Les her: http://luesus.blogspot.com/

    Håpar du får ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Kanskje bomullsgarnet kan verta til huer til nokon som treng det?

    Les her: http://luesus.blogspot.com/

    Håpar du får ei fin helg!

    SvarSlett
  5. å telt ja! Vi skal på telttur i sommer! Tror jeg gleder meg mer enn jentene å mannen.
    Bomullsgarnet kan vel bli grytekluter? filler? lapper? resteteppe? slike amigurumi figurer som er så poluære?
    ha en flott helg :)

    SvarSlett
  6. Her i nord blir det ingen teltsesong før om et par måneder - masse snø fremdeles!
    Jeg ville brukt bomullsgarnet til grytelapper, og det er nok fordi jeg er i "lappemodus" for tiden..
    God helg :)

    SvarSlett
  7. Å, det så moro ut med overnatting i telt. Ungene gleder seg til vi får det litt varmere i været her, for da skal vi også finne fram telt og soveposer :)

    Bomullsgarnet passer nok fint til vårluer eller kluter.

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. bestemors ruter?? har helt dilla selv om dagen..

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin