mandag 16. februar 2009

En hyllest til Lenes sokker

Strikkere blir glad for strikka gaver! Disse sokkene fikk jeg av min gode venninne for sikkert 20 år siden. Jeg vet det lå hardt arbeid bak, så jeg har nesten ikke turt bruke dem. De har kun vært innekosesokker for å ikke bli utslitt.

Jeg vil si at disse også er temmelig pedagogiske med skiftende farger, men helt enkelt å strikke med så mange tråder er det jo ikke. Det er nemlig ekte striper, det fantes ikke så mye stripete garn å få kjøpt på åttitallet.

1 kommentar:

  1. De han jeg huske at hun strikket - i timene på gymnaset. Minnes pinnene som falt i gulvet. Tror mange av oss andre stort sett strikket på rundpinner i timene.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin