lørdag 11. juni 2011

Sommerprosjekter

Sommerprosjekter

Noe skal man jo bruke en lang sommer til, jeg skal kose meg med litt sommerstrikk sånn innimellom jobbing, hagearbeid, strandliv, båtliv og turer til det nære utland.

I tilfeldig rekkefølge skal jeg strikke sokker i Fabel, sokker i Zauberball, rødstrømper i Wollmeise, barnegenser i Mandarin Petit, topp i silke, fanakofte, lommetøfler, svart enkelt sjal, kluter i Modalin, pute, et Hubro-prosjekt og et ordentlig koseprosjekt; Livstykketrøya.

Faste lesere drar kanskje kjensel på noen av prosjektene, jeg har aldri et prosjekt om gangen, jeg har alltid mange ting på gang. Jeg får en ide og legger opp, så blir jeg kanskje litt lei og legger det bort, eller jeg legger det bort fordi jeg får en bedre ide... Noen som kjenner seg igjen?

Strikking er en morsom og nyttig hobby, så mine mange prosjekter stresser meg ikke. Det meste blir fullført til slutt, det ser jeg heldigvis når jeg går gjennom gamle prosjektbilder i bloggen min.

19 kommentarer:

  1. Så mye flott!

    Har bestandig mange prosjekter på gang samtidig, jeg også - man må jo ha et strikketøy til enhver anledning! Her trengs for eksempel et tv-og-skravle-strikk, et sitte-på-dolokket-og-strikke-mens-ettåringen-bader - prosjekt, et lett-å-putte-i-vesken - prosjekt, et konsentrasjonsprosjekt... ;o)

    SvarSlett
  2. Heia heia... ;)
    Der har du jammen en del å gjøre på i sommer. ;)

    Blir spennende å se de ferdig.

    SvarSlett
  3. Spennende! Eg har også altid flere strikk på en gang..
    Er spesielt spent på å se den jakken som er nr. 3 til høyre overst!

    God helg!!!

    SvarSlett
  4. Her var det mye spennende på gang.

    Jeg har det også sånn :) Mange prosjekter på gang samtidig, og med noen få unntak blir alle ferdige til slutt. Som du sier; ingen grunn til å stresse. Nøkkelord er: hygge, kos, nytte og nytelse.
    Jeg gleder meg til å se tingene dine ferdige etterhvert.

    Ha en fin pinsehelg.

    SvarSlett
  5. Flotte sommerprosjekter du har på gang! Gleder meg til å se dem ferdig ;)

    SvarSlett
  6. Godt å se at jeg ikke er alene med alle simultanprosjektene. Mye fint du strikker på!

    SvarSlett
  7. Så mye koselig sommerstrikking, jeg å har noen prosjekte på gang. Det er da kreativiteten bobler !

    SvarSlett
  8. Oioioi så mye flott du har på programmet også! :)

    SvarSlett
  9. Godt å høre det er flere som lider av den samme gode galskapen:-) Et strikketøy for enhver anledning må man selvsagt ha!

    SvarSlett
  10. Her var det mykje spennande på pinnane :) Det er kjekt med litt variert sommarstrikk.
    Ha ein flott dag :)

    SvarSlett
  11. Her var det masse flott som jeg gleder meg til å se ferdig :)

    SvarSlett
  12. Åh, her kjenner jeg meg veldig godt igjen! Jeg har som regel alltid minst 10 prosjekter jeg jobber på samtidig. Det dumme er at jeg noen ganger glemmer bort de kjedeligeste prosjektene. Men blir sa til slutt som regel ferdig med det meste. (Bortsett fra noen få veldig dårlige samvittigheter)

    SvarSlett
  13. Ser du er godt i gang med livstykketrøja... :-D
    Fortsatt god Pinse!

    SvarSlett
  14. Toppen ble kjempesøt!
    Det er så herlig å se at du har mange prosjekter på gang samtidig; det liker jeg også!
    Ha en fin 2. pinsedag!

    SvarSlett
  15. Hej! Jag har också hört att Firefox ska funka bättre. Nu har jag testat att installera Chrome istället. Det är ju ändå ett Google-program. Jag ska se om det hjälper.

    SvarSlett
  16. himmalaia, skal si du har mange prosjekter på gang da....og så mangen fine :o)
    nå har jeg fått printa ut litt lueoppskrifter fra deg, så vinterens lueproduksjon skal offiselt bli starta og utprøvd..... kjekt når du har sånn "step-by-step for dummies forklaringer " så takk for det :o)

    ha en fin fin søndag videre

    SvarSlett
  17. SYNES PROSJEKTET ØVERST TIL VENSTRE SER SPESIELT SPENNENDE UT HVA SKAL DET BLI TIL....?
    TAKK FOR ET SVAR OM DU TAR DEG TID !
    GOD SOMMER FRA EN FAST LESER !!
    TOVE

    SvarSlett
  18. MENTE SELVSAGT PROSJEKTET TIL HØYRE ! TOVE

    SvarSlett
  19. Hei Tove.
    Prosjektet til høyre skal bli livstykketrøye i tynd uld, tror den blir deilig å ha på:-)
    Her er ei lennke: http://www.geilsk.dk/webshop/vis/p/troejestrik/livstykketroeje-i-tynd-uld/
    Hilsen Judith

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin