tirsdag 2. mars 2010

Vårtegn i hagen

Vår på plattingen

En deilig dag i sola her sør. Hagen er full av snø, men optimister som vi er, har vi gravd fram deler av plattingen og flyttet ut i vårsola. Noen av blomsterkrukkene fant vi også igjen under masse snø. Bestemorputene jeg hekla i fjor kommer til sin rett nå, de er gode å sitte på.

For varmt for votter og lue i dag

Niåringen kastet lue og votter, det var altfor varmt for det i dag.

Snømenn 2

I snøen som ble skuffet fra plattingen over på plenen, var det hektisk byggeaktivitet.

Snømenn 1

Kjekt å ha skuffene fulle av småplagg til snømennene.

Snømann 3

Også minsten kastet lua i dag, den fikk hans snømann låne.
Vinterferie i hagen er flott!

11 kommentarer:

  1. Dette så bare deilig ut!
    :-)

    SvarSlett
  2. Å, er det ikke herlig når våren bare plutselig begynner å snike seg innpå, pent og forsiktig? 12 kuldegrader her, så det er ikke slik hos oss, men jeg gleder meg veldig til det er vits i å måke terrassene!
    Du har en utrolig innholdsrik og hyggelig blogg, så jeg legger meg til som følger.
    Pludrehanneklem
    PS Jeg heter forresten Judith til mellomnavn. :-)

    SvarSlett
  3. Ååå det såg skikkelig koselig ut:))

    SvarSlett
  4. Så smart med bestemorputene, den ideen der tror jeg jammen jeg skal kopiere :D

    SvarSlett
  5. Deilige vårbilder :-) Noen og en hver gleder seg nok til lyserer og varmere tider :-)
    Setesdalgenseren min "kostet" lageret mitt litt over 8 nøster koksgrå og 2.5 nøster naturhvit. Jeg strikket i str M.
    Har du nok garn, blir det iallfall en deilig genser. Jeg er veldig fornøyd med Tiur, og har heldgvis enda masse på lager :-)

    SvarSlett
  6. Hei! Oppdaget nettopp bloggen din gjennom bloggen til Anne på landet. Her skal jeg følge med fermover.

    Duskeluen er forresten kjempefin!

    SvarSlett
  7. Virker virkelig vårlig ved verandakanten!
    Vårklem! :o)

    SvarSlett
  8. Hei. Så mye fint du lager og bare så kult med de små snømennene.
    Jeg har nettopp begynt å legge ut ting eg lager i min håndarbeidsblogg,mn datakunnskapene er det heller dårlig med så jeg har nok noe å lære.Den vil nok bli bedere etter hvert som jeg skjønner ka eg ska gjer."fnis".du er hjertelig velkommen til en titt. Hilsen monica

    SvarSlett
  9. Ser härligt ut att sitta i vårsolen på stora mormorsrutor. Fantastiskt bra idé!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar, det er alltid hyggelig:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin